Top Model 12

nu idag så har jag kollat på 3e avsnittet av Top Model 12.. och det är en tjej som ser ut som en läskig docka som har as stora ögon men efter hennes omvandling när de förändrade håret och färgade det, satt även i löshår så vart hon att se mkt bättre ut (= men ser fortfarande en aning läskig ut XD Så nu får jag vänta tills avsnitt 4 kommer ner på nätet så jag kan ladda ner XD 



Jag gick ut med disse och gick då till stan med emelie XD hon skulle till sin mamma så att hon kommer hem så då gick ju jag med och var ett litet sällskap.. så då tänkte jag att jag lika gärna kunde vänta på att mamma skulle vara klar så då satt vi där på kajen och väntade och när jag säger vi så menar jag mig själv och min lilla hund :) så jag tog sällskap med mamma hem och disse vart så glad å busig när mamma kom^^ 

snart så ska jag hoppa i duschen så puss på er <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0