Skola^^

Hejsan  (= nu sitter jag här i datasalen^^ har lunch så då kan man ju passa på att sitta här innan svenska börjar XD huhu Det är jag Therese och sandra som sitter här, eller a sandra springer runt, eller rullar omkring på stolen XD Vaknade imorse i vanlig tid och var inte alls så trött som jag kunde tro att jag skulle vara eftersom jag somnade ganska sent! Men kände när jag kom till skolan å satte mig hur trött jag var ;D ´Första lektion var ju då matte och det var ju så jävla trökigt! :O som alltid och snart så har vi prov på hela kapiter 3! Sen så var det engelska och då har jag ju egentligen hål i 1timma å 30min! :O men jag satte inne på lektionen ändå och gjorde lite på min spec engelska XD fick sitta där helt tyst hela lektionen bara för att dom andra hade prov! :O men jag satt å lyssnade på musik skrev lite och ritade XD huhu

Och idag så har jag fått reda på att vi ska åka till Stockholm nästa fredag ;D så jävla kul det ska bli hihi, eler aa hoppas det iaf.. hoppas att man kommer få hinna vndra lite på stan (= Och Så är det bara 7veckor kvar tills Therese bäbis är beräknad till att komma :D fan va spännande ;D

Men nu så har jag inge mer att berätta, sitter bara här och improviserar för att få något skrivet och jag tycker ju då att jag är ganska duktig på det :D Men jag kan ju också säga att jag mår bra, har lite träningsvärk på insidan av låre av gårdagen då jag var å åkte längd skidor =D Och imorgon blir det att ner och gyma med Emma efter skolan ;D

Puss

Kommentarer
Postat av: nadja

najs. vi ska med till sthlm med klassen. den 2 april :D ska man försöka spara pengar till det då ;) haha

2009-03-02 @ 17:27:43
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0