Skola igen då^^

Hejsan.. min helg har varit rolig och mysig :d i fredas så var jag ju då å träna med Emma och sen så åkte jag dirkt till vansbro (= under fredagen så fick jag veta att emils familj och farmor ska skaffa hund XD en liten valp :D huhu (A) Men Farmorn var iväg och hämtaden på lördag så dom var hemma kl 7 och vi var å såg på den XD så söt.. lite blyg var den allt i början men sen så vart den lite busigare och väldigt intresserad var den i katten XD hihi och katten var lika intresserad i Bonny som bonny var i katten (glömt namnet på den) (A) Sen så under helgen så har det blivit en liten del att kolla på film men inte så mkt XD ute, emil har övningskört lite XD så duktig så nu jävlar måste jag ju börja :O vill ju ha körkort till nästa vinter XD Eftersom jag fyller så sent, i september :O huhu Men jag ska iaf träna som ett as nu xD

Nu sitter jag iaf i skolan och har lunch ;D hihi sitter vid daton nu men snart så börjar svenskan och den är ganska värdelös :O Som vanligt.. sen så är det klassråd sen så ska jag å emma ner till MåBättre och prata med Patrik xD Vi ska gå igenom programmet och så vad vi tycker eller nått sånt XD Men det blir nog bra ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0