plugga plugga!

Nu har jag nästan pluggat hela dagen! känns det som iaf :O as tråkigt! Har matte prov i morgon och det känns riktigt jävla tungt! och jag mår väl bra tror jag XD lite ont i huve bara men^^ Och så har det vart besök hemma idag då xD Carina och hennes lilla flicka Ronja som är 4 år XD as söt och han fan inte sett henne på as länge :O Men inte ett dugg blyg var hon iaf och det är ju roligt när de inte är det xD kuta runt och allt XD så söt.... 

Och efter skolan så vare det ju ner till MåBättre å träna ;) så trevligt^^  vi va väl lika duktiga som vanligt ;) gör as mkt och hårt xD haha Och Patrik "ägaren och min släkting" har ju vart upp till mamma på affären och sagt att jag å emma är så duktiga ;) ojojjj ... inte illa va? Och så bokade vi om våran tid som vi ska träffa patrik till en annan dag för vi kunde inte på den som vi hade fått xD så vi bokade om det och fick en tid kvart i 4 "kommer inte ihåg datumet" för emma har lappen... och så när vi kom därifrån så kom emma på att vi inte kanske kunde vara där så sent på den måndan för hennes mamma fyller ju år då så vi ska boka om igen (A) vi är lite omständiga.... 

Sen så hoppade emma på sin buss och jag gick hem och när jag väl kom hem så ville disse ut och leka i snön så jag stod ute en stund och kasstade snöbollar^^ det var ju fint väder så det var ju absolut inte för kallt. 




Tänkte att jan kanske ska ta å skriva lite om vad jag gjort i helgen^^ har ju fått min mobil sladd nu så jag kan få upp bilderna på daton så det känns skönt :D Så tackar bror Robert som kunde åka till sörvik å hämta den ;) hihi 

På lördan vet jag inte direkt vad vi gjorde :O vart en lugn dag, sov ganska länge och åt godis xD Och senare typ innan melodifestivalen så gjorde jag och alex ordning fruktsallad och det var ju så jävla gått! :O det var annanas, kiwi och jordgubba... och så grädda med maränger i som man skulle mosa ner lite lätt så det var as gått och så sluta med krosad daim uppepå xD riktigt lördasmys vart det ;) Det var ju tur att Alex hjälpte å så eftersom emil inte ville göra^^ trökmåns...  och sen så vart det melodifestivalen och ja.. vad ska man säga om det? det var nog iaf det dåligaste jag sett :O alltså... Att den där operasångaren kunde vinna och att snälla snälla kom 2a? :O vafan är det för fel på svenska folken!
vill de att man ska skäma ut sverige med att nästan få ditt Caroline of Ugglas..
Och att den lilla stackars Molly inte fick nå poeng alls :O hov var ju så duktig och en fin röst, men kanske inte den bästa "slager" låten... men hon var väl ändå vard en poäng! om Caroline of Ugglas kunde få så mkt varför skulle inte Molly få? Fyfan va sur och irriterad jag var! BLÄÄÄ 




Söndagen så var det ju så fint väder så då vart det att gå ut och leka i snön och med de andra som var ute, dvs Alex, William, molle och så klart Matias XD fast han städade bilen XD Emil puttade ner mig några gånger i snön och jag försökte få ner han men det gick ju fan inge bra! :O fast efter en liten stund så fick jag ner han och satte mig uppepå han så han inte kom upp så då fick han en massa snö i ansiktet (A) hehe det var kul fast då vände han så jag hamnade under och så fick jag as mkt snö på mig istället, eller å på ansiktet å så och det var ju så kallt! :O så då vart det att gå in och bada i varmt varmt vatten ;) massa mys <3

  
 

men nu så har jag berättat lite iaf ;) så Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0