NattiNatt :D

Nu börjar det nästan allt bli lite för sent för lilla mig (A) Eller inte men jag ska ju till blge imorgon med Emma så då måste jag ju vara pigg å glad ;) Wieee Känner inte av någon träningsvärk än i magen eller så men vaknar väl imorgon med det skulle jag väll kunna ana xD Men då känns det ju iaf att man gjort nått nyttigt och bra.. Men det är ju även skönt att träna =D Iaf efteråt^^ Men men, å så kan jag ju säga att min percing i örat har  börjat krångla! Har haft det i drygt 3 månader och nu börjar det krångla å vara typ! så jävla drygt.... Men det blir nog bättre =D 

Imorgon så blir det allt en välldans slapp dag i skolan.. hihi sen så ska jag å Emma ta 13.05 bussen till blge ;) så det ser jag framemot.. så jag ska iaf titta och även köpa nå nya svarta tygskor och så ska jag kolla på nå snygga slita jeans :D så snyggt alltså ;) men god natt nu alla 

Puss 



Kommentarer
Postat av: [S A O S . B L O G G . S E]

Katy Perry är bäst! <3



Måste bara säga, OH MY vad söt du var! Riktigt snygg i håret också. Är det ditt eller har du löshår också?

2009-03-10 @ 02:48:15
URL: http://saos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0