Ig i svenska då eller?

Nu sitter jag och snackar med emma å madde på msn och har fått reda på att svenska provet som vi hade i måndas inte gick så bra! det var då 15 st som fick IG, 3 st som får kompliterna, 4st G och 2 VG.. vad är det för lärare vi har! :O läser Svenska B nu och i våran klass så har vi aldrig haft ett svenska prov innan detta och i svenska A fick jag VG i slutbetyg men vi gjorde inte ett ända prov under den kursen! Så ja då led jag inte men nu då? nu när han ger oss ett prov, vi förstår inte hur vi ska läsa på eller nått sånt  "/  så jaa! han är ju en idiot gamal gubbe som borde sitta framför tven hela dagarna och inte vara lärare för nått han inte kan förklara! så nu ska jag inte irritera mig mer på det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0