hemma^^

Hej igen (= nu har jag då kommit hem för ett tag sen (= slutade med att jag å Katte fick prata lite med sollan för hon tror ju inte då att vi hänger med :O Men vafan? Vi gör ju typ inget... Jaja, konferens dagen är snart här så då behöver vi inte dryga oss nå mer åt det här (= ska snart sätta mig och plugga lite inför inköp och varuhantering... prov i det imorgon och hoppas att det kommer gå bra =D Sen så vet jag inte nå vad som kommer mer hända under dagen! :O Solen har iaf tittat fram lite idag och det var inte så himmla kalt ute när jag gick från skolan (= det är ju positivt ;) 

men nu så ska jag kanske hitta nått att äta eller så "/ är lite hungrig :D Puss på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0