god kväller (A)

Nu sitter jag här och tänkte bara skriva ner några rader^^ Älsklingen är i duschen så tänkte att då kan jag passa på lite :D Har haft massa mys med han, och det var så mysigt nu när han äntligen har kommit hit :D hihi Och sola kan jag ju säga att det var riktigt skönt (A) varmt å härligt och det får mig att längta så himmelskt mkt efter sommaren (A)  så har jag och emil gått en vända på stan och så :D och så gick vi och fikade på BK mumms så gått det var (A) 

Men nu så ska jag krypa ner i soffan och gosa med emil, han är så varm å mysig och har hämtat mitt täcka hihi massa mys på det^^ hoppas bara att det går någon bra film eller så på tv =D 

Puss på det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0