5/3-09

Hejsan (= Nu dag och nya händelser :D Och det är redan torsdag =D det går så hämskt fort :O Redan helg, känns ju som om att det precis ha vart helg :O Men kanske är för att jag har haft lite att gjort den här veckan XD typ tränat röven av mig med Emma och en massa småkutande på stan och även fikat XD 

Men idag så var jag ganska trött men ändå inte xD Somnade vid en 11 igen som jag typ gjort hela veckan och det har vart skapligt skönt XD Gick även idag med syster till stationen ;) Idag så har vi enbart haft två lektioner och sen slutat :D Och man kan ju säga att det är ju absolut inge fel med det :D Hade religion först och då skulle vi ha ett läxförhör men han körde typ muntligt i klassen men man kan ju värkligen säga att man vet inte när han börja eller om han äns gjorde det :O För han pratar ju så en massa så det finns säkert en chans att han glömde men xD 

   

Sen så var det handels och då vart det inte häller så mkt gjort XD Och jag ska göra ett prov i det på onsdag eftersom jag var sjuk när det var :O Och emma ska ju också göra provet då, så jag blir ju inte ensam^^ trevligt :D 

Efter skolan så vart det att kicka runt på vero moda och så tästade jag hur många byxor som hällst men det var skojj xD Sen så vart det att gå ner till station eftersom Emma ska till blge ;) ha det så trevligt xD Och så har jag å emma bokat in att vi ska till blge på tisdag XD Kanske blir att köpa några byxor då, nå ljusa och slitna XD det är ju en stor trend iår och jag tycker att det är riktigt snyggt med det ;) Nu sitter jag bara här och ska snart städa på rumet och med det menas det att jag ska damsuga och röja i gaderoben :( Huhu men hoppas att det kommer bli snyggt iaf ;) 



Jag ska väl börja lite smått nu då  xD Puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: nadja

ja, jag har ju såna ljusa vår jeans. jätte snyggt :)

2009-03-05 @ 20:51:58
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0