090326

Nu har jag kommit hem igen :D Vart på stan å snrrat och så nu har jag köpt en skinjacka så nu jävlar XD hehe jag som har letat som en tok efter en sån (A) och nu har jag en, men jag tycker jag ser så muppig ut i det men jag vänjer väl mig får jag väll hoppas på xD Så när jag å pappa hade släppt av farmor å farfar vid hemköp så åkte vi till skolan för jag skulle hämta böker eftersom jag har prov.. Men då när jag kom dit så var det stängt! hallå? klockan var ju fan bara halv 5, dom brukar väl ändå ha öppet lite längre :O så jag fick ju då inte tag i mina böker så då kan jag ju inte plugga! så då kan jag ju kanske föölja med milla till falun ändå på måndag (A) hehe det skulle ju då inte skada :O 

Och handlingen med farmor å farfar gick ju bra XD dom är så söta när dom går runt och ska komma överäns om vad dom ska ha... xD min farmor och farfar är bäst =D underbara hihi ;D

Pappa som var duktig på att ta bilden ;D fast de kanske då inte vart de bästa XD man ser ju då inte så mkt XD 



Aja puss på det ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0