090322

Hejsan (= Nu tänkte jag skriva lite här och ni vet väl att jag är väldigt dålig på att skriva på helgerna så nu tänkte jag att jag skulle skriva lite vad jag gjort i helgen och så (= Min helg har jag iaf tillbringat hemma med Emil men ochså syster och sebastian (= hihi det vart väl att titta en hel del på film och så.. så bjöd mamma oss alla på mcdonalds och det var ju knök fullt med folk och jag vart så förbanad på att vi alldrig fick alla grejer som vi beställde och så när man stod där framme så såg de inte en eller lyssndade när jag frågade efter en sak! så fyfan.... men helgen har vart mysigt! inte hänt så mkt försökte få cassi att vilja bowla men det ville hon ju inte xD huhu så det vart inge sånt (= men men så kan det ju vara! hehe 

Men idag så åkte han hem med halv 8 tåget (= så får jag vänta tills fredag innan jag får träffa han igen ! suck.... men men... nu så ska jag in i duschen eller så blir det att kolla på beck och sen in i duschen XD haha vem vet? huhu och imorgon blire att träna med Emma och det får en på andra tankar iaf (= det är kul och känns riktigt bra att röra på sig ;) 

Men puss på er <3 

Kommentarer
Postat av: nadja

träning är livet :D

2009-03-22 @ 22:10:59
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

haha duu. träning är livet ALLTID ;)

2009-03-22 @ 22:23:55
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0