090317

Hejsan^^ Vart ska jag börja? har inte så mkt att säga kan jag ju iaf börja med! :O Sitter i skolan och väntar på att sollan ska komma så vi kan börja lektionen någon gång! :O Tror nästan att jag sov för mkt i natt för jag var ju så trött! :O men men... gjorde ordning mig och ja jag vet inte vad det vart som tog sån tid? han inte äta frukost så nu är jag hungrig som fan... Men fick iaf skjuss till stationen idag av mammi XD det var skönt för då slapp man ju gå^^

har haft religion läxförhör och det gick ju rakt in i väggen kan man ju lugnt påstå^^ Och så är det prov i det nästa vecka på torsdan och då är ju jag inte här (= eftersom jag oppereras antagligen på onsdagen^^ så hoppas att det kommer bli bra iaf!

Efter lektionen så ska jag å emma ner å träna å bränna fett ;) huhu så trevligt så har vi ju bestämmt oss att det inte blir nå chockladbollar eller nått gått efter träningen XD duktiga vi är ;)

nu så har jag inge mer att skriva om :D hihi puss<3

Kommentarer
Postat av: nadja

åh, jag vill med träna. men det tiden har inte funnits. för mkt plugg nu /: så jag kör lite magövningar hemma istället så länge ;D

2009-03-17 @ 19:12:54
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0