090316

Hejsan^^ Då var det som sagt måndag idag och den dagen är snart över! Min dag idag har vart riktigt kul XD Vaknade väl imorse som vanligt och var en aning trött och ville inte gå upp.. men jag gick ju upp ändå :D I skolan så var det först matte "trök" sen så hade jag då engelska XD sen så vare svenska å då hade vi prov och det gick väl ganska bra hoppas jag på ( = Sen så slutade vi och det var riktigt skönt xD 

Så vart det ner att vandra på stan å kika runt å en massa sånt xD Sen så åkte madde hem med bussen, hon å elin och jag skulle vara kvar en liten stund till så emma inte behövde vara själv XD Sen så när vi väl var påväg ner till emmas buss så kom vi på att vi ville fika innan så då gick vi in på BK och fikade :D mumms så gått det var XD sen så vart vi att börja prata om blge å sånt så då kom vi på att vi skulle till blge så vi kollade bussar och det gick en precis då typ så vi tog den XD hamnade i blge och började kika runt där och jag hittade en jacka som jag nu har köpt hihi :D roligt roligt ;) Sen så vart det att ta bussen hem som gick kvart över 4 xD vart en snabb vända men vi stressade absolut inte, vi han med det som vi skulle (A) hihi 

När jag kom hem så var det bara att börja med maten och ja.. vad ska man säga! :O jag skulle göra makaroner och kötfärsås :O Köttfärsåsen vart väl bra men makaronerna vart ju då helt överkokta! :O huhu har fan aldrig sabbat makaroner så förut.. men det gick att äta iaf och familjen tyckte jag var gätte duktig XD hihi så det var ju bra det då :P 

Men nu sitter jag bara här och har tråkigt, vet inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att gå iväg och sola en sväng XD och jag kan inte lägga upp nå bilder på daton för min sladd till kameran sitter i daton hos pappa^^ så jag ska väl försöka prata med pappa å höra om han har tid att köra förbi med den hit någon dag :D hihi 

Men nu så ska jag kolla om jag har nå pengar så jag kan sola xD Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0