Tisdag ^^

Hejsan alla^^
Hur mår alla en dag som denna?
Här hemma är det iaf sol och varmt ute!
Fast jag får ju inte direkt njuta av den varma sommardagen för jag sitter inne i en butik och jobbar^^ har kommit as mkt varor :O Skulle komma i slutet av förra veckan men de leveranserna kom aldrig så idag har det kommit så nu har jag plockat hela förmiddan! hehe Fast nu har allt kommit på plats och jag sitter här nu och har mig en liten piknick (A) mumms, äter lite biggaroer (hur de nu stavas, de ser ut som körsbär) as goda och så läser jag i solo, fast har inte hunnit öppnat tidningen än så ska göra det nu.. Och så har jag inte hunnit ätit än häller^^ Men jag är glad ändå ;)

är bara 5,5h kvar nu på min dag ;) haha lång tid :(

NEEEEJ^^^
nu kom det en ny leverans :O 3styckna stora kartonger^^ så bäst att jag plockar upp det nu på en gång^^ Men tiden blir ju allt att gå fortare när man har nått att göra så!













Ha en bra dag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0