Midsommar (=

Hejsan på er och ha en bra midsommar ;)
Här är vädret inte det bästa så det är ju tur att vi ska vara inne xD Jag och älsklingen ska vara hos min farmor och farfar och stora tjocka släkten ;)

Det blir nog kanon hoppas jag på ^^ God mat och farmors köttbullar (A) När jag kom hem från "jobbet" så åkte jag och hämta kläder hos mamma och sen så åkte vi hem =D Älsklingen låg fortfarande och sov då och klockan var nästan 2.. Så jag kröp ner och tänkte att jag kunde sova lite så jag somnade sen så gick vi upp halv 4 :O Jag förstår inte hur man kan sova så länge? alltså emil sov till halv 4 XD 

Har precis gjort mig klar och så tills vi ska till grannarna "farmor och farfar" så får se hur länge vi blir kvar där blir väl sen att vi går hem och kikar på tv och äter godis  om det finns? haha



Allt förändras när man blir större^^ Kom ihåg när jag och syster var små och vi kuta runt på ängen för att plocka blommor till midsommarstången och till kransar. Det var alltid jag, syster, pappa och mamma som var hos farmor och farfar för att fixa och ordna allt. Det var alltid lika kul och vi har massor av inspelningar av den här dagen! När vi var klara med alla blommor och sånt så vare bara att vänta på stockholmarna som kommer hit för att fira med oss... Det tog alltid lång tid innan de kom och tiden gick så segt^^ När de väl kom så lekte vi alla kusiner, bråka och skratta och dansa och var almänt dryga... Vi åt mat och sen efter mycke tjat på de vuxna så var det alltid att ut och spela fotboll, det var Dalarna mot stockholm och det jag kommer ihåg så har alltid dalarna vunnit ;) Farfar var även med och slängde sig efter bollarna, men efter åren så hamnade han i målet och där passa han bra, även om han börjar bli gammal så slängde han sig lika mkt efter bollen ändå! Och många vuxna tog det på "allvar" pappa var helt tokig jämt och kuta efter bollen och vartt helt slut, han var med i dalarna och sen har vi Tompa som är n stockholmare som också är tokig efter bollen^^ De andra vuxna missade bollen, snubbla och sånt för de var då lite fulla och kan ju säga att alla vi kusiner haft så mkt roliga skratt åt den här dagen =D Jag kan säga att jag har haft en as bra barndomm även om jag är ett barn alltid med en packad väska... eftersom mina föräldrar är skilda, men nu har jag ju 2 helt nya familjer och både mamma och pappa har det bra nu med sina nya =D Och jag har ju två av allt ;) Kan det bli bättre?

Nu så ska jag försöka skynda alla upp till farmor och farfar så jag får träffa tjocka släkten ;) hihi Ha en as bra kväll för det ska jag ha med älsklingen, familjen och släkten (A) Åkerströmare håller alltid ihop <3

Kommentarer
Postat av: AMPELOS

okey =) detsamma söt

2009-06-19 @ 20:13:28
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. haha :P



Vad gör du nu då? :)

2009-06-19 @ 23:47:07
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

vad snygg blogg ;o

2009-06-20 @ 18:11:18
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: hehe okej, jag svarar bara på kommentarer och sådär ;D

2009-06-20 @ 20:46:05
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

sv; aha, blev dina naglar bra då? :D

2009-06-22 @ 09:30:49
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bli medlem! :) Nästan inga medlemmar = lätt att värva folk!

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=5897

2009-06-22 @ 19:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0