Måndag kväll

Hejsan =D
Hur mår alla nu då, när dagen snart är slut? bränt er eller nått i denna underbara värme? =D Jag älskar sommar och sol^^ hihi Men vem gör lixom inte det? XD

Har vart på teori lektion idag, det började 16.10 och skulle hålla på till 18.00 men det var redan slut vid en 17.15 (= Men det var så mkt roligare än vad jag trodde att det skulle bli^^ Men man får väl göra det så det blir bra och roligt ;) Det kommer nog bli kul att gå dit med Emma, Madde och syster och sen restan av gruppen som nog tycker att vi var lite "borta" men jag tror alldrig läraren haft så kul på en lektion förut så det vart lyckat ;) haha

Har köpt ett linne nu (A) Kollade på det förut och testade det då, en vit men det vart att jag köpte mig en blå (A) hihi Blir as snyggt ;)





Så här såg jag då ut i fredas ;) han ju inte visa er en bild så den kommer nu ;)





Igår så var vi ju till mormor, mamma skulle fira henne på mors dag ;) Och jag och syster köpte en blomma till mamma ;) hihi vart nog as bra^^ Jag körde ju till mormor ;) duktigt va XD hihi Och älsklingen vart kvar så han åkte inte hem i söndas (= det är mysigt när jag får sova i hans armar (A) saknar han redan <3

(
Inte den finaste bilden men den får duga!)
Det är min gammla hund Gizzmo och min nuvarande hund Diesela (= Gizzmo bor hos min mormor bara för vi kunde inte ha kvar henne för min lossas pappa och lossas bröder är alergiska "/  känns surt men hon mår bara brahos mormor och morfar ;) Men hon börjar bli så gammal nu, hon är 10 år =D

Gizzmo är absolut den finaste hunden jag sett (A) Älskar henne <3




Men nu så ska jag kolla vidare på vänner ;)



Kommentarer
Postat av: marie

Njae det var lite kallt ändå.. Fint linne du har hittat :)

2009-06-01 @ 20:35:42
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: nadja

sötis emmis <3

2009-06-02 @ 08:07:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0