Jobba + solen lyser^^

Hejsan^^ 
Hur mår alla? 

Så här har då sett ut idag ;) Solen skiner och jag har vart å jobbat!


Idag på jobbet gick det bra^^ Och sålt en del grejer ;) Började kl 10 och slutade kl 18.00 sen vare bara hem och sen iväg igen med mamma, anders och bröderna.. vi har vart å kollat på en tomt som de försöker köpa så förhopnings vis så ska mamma iväg och skriva kontrakt imorgon^^ så vi får allt se hur det blir ;) Fast då när bygget och allt är klart så kan man ju hoppas på att jag hunnit flyttat hemifrån! Vi ska ju bygga ett hur från grunden och fixa å så.. så det kommer ta ca 1-2 år (= 

Imorgon så öppnar jag butiken helt själv för Anna ska iväg till tandläkaren så lycka till för henne ;) hiihi Men det kommer nog gå bra får vi hoppas på (= Och om det är sol imorgon bitti så ska jag gå upp tidigt och försöka hinna sola innan jag ska iväg och jobba (= Tror ni man kan sola vid en 07.30? hehe (A) Hoppas iaf..... 


Och nu så ska jag kika runt på nätet och läsa lite bloggar sn så hoppar jag i sängen ;) Puss 

Kommentarer
Postat av: Vilhelmina

Snygga solglasögon!

2009-06-23 @ 15:40:15
URL: http://vilhelminaullemar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0