Regnet bara öser ner XD

Hejsan =D
Den nya veckan börjar ju bra, regnar^^
Men det gör ju inte mig nå mkt (= eftersom jag jobbar och är bara inne i affären 8 timmar om dagen xD Men nu är det bara 14 dagar kvar i affären XD Jobbar sissta veckan v 30 så det blir skönt (=

Åkte hem från vansbro igår, så helgen har vart bra och så (= Kan berätta lite om vad vi hittade på där ;D

Fredagen:
Kom jag ju dit ganska sent, kom dit 22.15 så vart inte så mkt att göra den kvällen, vi var ut och gick en kort vända innan vi sommna (= Så inge mer på den dagen XD

Lördag: Vaknade i en ganska bra tid och så gick vi till emils farmor för att kolla på deras kattungar som nu är 3 veckor och spraliga och busiga^^ så söta de var nu när de leker och så =D Skulle gärna vilja ha katt men det går inte :( huhu Sen så åkte vi och bada =D var där borta ett bra tag och plaska i vattnet XD Jag och Nina hoppade från hopptornet XD haha högst upp också så det gick ju bra ;) Solade lite ochså när solen väl kom fram xD Sen när vi kom hem efter en eftermidda vid vattnet så frös jag och la mig i sängen och somnade (A) hehe blir bra trött ;) Kollade på en film "repmånaden" en svensk film fast vi såg aldrig klart på den, men vi gick upp och startade en ny film som handlade om människor som vart läskiga monster XD usch haha men den var inte så läskig men de funka iaf XD haha

Söndag: Vaknade lite senare den här dagen, gjorde inte så mkt... kollade på tv och kollade när älskii spelade boxning på wiie det såg så kul ut för han tog det verkligen seriöst och han stod så nära tven och boxades så det var nära att han skulle smälla till tven XD Kollade även när molle spelade ett spel på wiie fast man kör en bil så då har man en ratt som man vrider på som vanligt när man svänger och han ser ju så söt ut när han sitter och vrider sig och konsentrerar sig XD Sen vart det inte så mkt mer för sen åkte jag med Göran hem och så var jag lite hemma hos pappa och träffade han för nu var det ett tag sen.. senare efter maten så skussade han hem mig till mamma^^

På kvällen hemma så vart det att kika på film med mamma, cassi, mia, jojje och mig själv ;) haha vi kollade på "vi hade iaf tur med vädret igen^" sen vare bara att krypa ner i sängen och sova!




Nu sitter jag här och jobbar och det har tagit bra tid att skriva dessa rader för det har vart ganska mkt kunder så har inte haft tid att sitta^^ så gör det emellan åt XD Och idag så sålde jag min första tvättmaskin och imorgon så är det en som vart och paxat en kyl/ frys XD gud så duktig jag är (A) haha Idag efter jobbet så ska jag försöka få mamma att övningsköra med mig till mormor och morfar och hälsa på xD hihi


Åhh vaa jag vill se den här filmen XD Någon som vill gå på bio med mig? (A) hihi
 

Någon som sett den? Va tyckte du om den då? =D

Kommentarer
Postat av: nadja

såg den igår på bio med johan, så jävla bra :D

2009-07-06 @ 17:14:58
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: ♥ Madde

Jag vill också se!

2009-07-06 @ 21:01:14
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0