På väg hem till mig ;)

Hejsan (= 
Hur mår alla? 

Har inte haft tid eller ork av att uppdatera här på bloggen.. Gör inget specielt nu när jag jobbar så mkt så hinner inte med "/ Men nu idag tänkte jag bara skriva lite så ni vet att jag lever ;) Klockan börjar bli mkt så ska försöka skriva lite fort här ;) 

Har vart och jobbat idag som vanligt^^ Och sen när jag kom hem så har jag städat och beställt hem en klänning från Nelly (A) As fin är det så hoppas det blir bra =D 



Och så har jag kickat på ett så par snygga skor :O grymt snygga fast synd var att de kostade 990:- så får vänta och se om det blir något köp av dom senare XD vet aldrig =D Och igår så var jag ute och gick med Cassi och Fillan var riktigt trevligt ;) måstes ju göras om XD  Men nu så ska jag sova, så god natt gått folk <3
 
Klikka på bilden så kommer det ett större format =D Men jag verkligen älskade de där skorna (A) 

Kommentarer
Postat av: nadja

dom var snygga! har dock köpt så mkt skor så det räcker för mig :D näästan haha

2009-07-16 @ 19:12:50
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Väldigt fin klänning, var super nära att klicka hem ett armband och en klänning, den svarta med röda rosorna på, och leopardmönstrade, men blev inte av, har köpt annat nu (: den kommer passa garanterat super bra på dig <3

2009-07-17 @ 00:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0