Känner mig så bra i ryggen =D

Hejsan^^ 
Har precis kommit hem från en massör, har vart med mamma och Johanna till en massör och han började med mig och han sa att min rygg såg ut som en picasso tavla :O helt sne^^ hehe så jar är sne i ryggen men det visste jag ju redan, så måste ta tag i träningen så slipper jag få ont i ryggen (= Men det var trevligt och hans hund var där, han som är massör är blind men as duktig och känner precis hur ryggen är (= Och så har han ju en hund som brukar gå i sele eller vad det nu kallas, och när han har det på sig så får man inte klappa han! Men nu så hade han inte det så nu gossade jag as mkt med han =D så mysig och as musklig för han är så vältränad och lyssnar ;) Jag låg på golvet och så la sig hunden rakt över mig och as gosa XD Så nu känner jag mig as bra i ryggen ;) 

Vart och jobbat idag och nu har jag bara en dag kvar =D så härligt ;) Sen får jag pengar pengar =D Och imorgon när jag slutat så åker jag, pappa, anna och cassi till leksand för att kika på Tomas Ledin ;) var länge sen jag var på hans konser nu xD så det kommer nog bli bra ;) 

När jag var mindre så somnade jag på en konser med Tomas Ledin^^ Duktigt va? 

Har inte så mkt mer att tillägga nu mer än att jag ska in i duschen och ta mig en varm lång skön dusch =D Raka benen och så även ;) hihi Och så hoppas jag på att dagen imorgon på jobbet kommer gå fort och att kvällen i Leksand kommer bli kanon ;) 

Får bli en gammal bild på mig XD 
Bilden är från sommaren 07 <3

Kommentarer
Postat av: nadja

du, börja på core till hösten med mig ! det är bra träning för ryggen :)

2009-07-24 @ 18:48:35
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0