Jobbat, cyklat och massa babbel ;)

Hejsan =D
Nu sitter jag här i soffan med cassi och sandra ;)
Har precis kommit ut ur duschen och sitter vid teven nu och ska kolla på nå program xD Vi har vart ute och rört på oss ;) cyklat med hunden i famnen till gården som är nyinköpt som vi snart ska börja bygga på men nu så röjer de undan skog XD Och där var Mamma och en massa mer folk så det var trevligt xD Vart massa skratt efter vägen av att vi inte kunde cykla eller nått sånt XD haha fyfan va kul =D

Imorgon blir det FREDAG^^ så härligt och sen så äre bara en vecka kvar på jobbet sen äntligen så får jag sommarlov :O ska bli så härligt och hoppas verkligen att det blir fint väder då också ;) annars så drar jag fan utomland^^ hehe

Men nu så ska jag kika vidare på det som cassi å sandra vill att jag ska kolla på så ska väl göra  det xD hehe så hare bra alla =D Och så får vi allt se vad som händer imorgon "/ Emil kanske kommer eller kanske inte så "/ ajaa god natt PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt seriöst, de blir bara drygt att läsa om du ska göra alla dina smile gubbar hela tiden.. snälla skär av dom lite "xD" =D osv...

2009-07-19 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0