Jobbar^^ helt dött!

Hejsan alla snyggon =D
Hur mår alla idag då? 
Jag mår bara  bra, tror jag (=

Vaknade imorse vid en 7tiden av att det regnade som fan så jag var tvungen att gå upp för att stänga fönstret för jag kunde inte sova så som det lät XD Sen så gick jag upp vid en 9 tiden och gjorde ordning mig (= Och nu sitter jag på jobbet och det är absolut helt dött idag^^ :O Vad kan det bero på? Alla olika väder gör så att folk inte vill handla... Antagligen är det för varmt och ingen orkar kuta runt i affärer eller så är det för att det regnar och folk orkar inte gå utanför dörren.... Och idag efter jobbet så ska jag skynda mig in på Åhléns och köpa mig ett nytt puder för jag har inget, eller jag vet inte vart det är :O så ska köpa ett nytt för min sommarpeng som jag fick av pappa nu innan han åkte på semester XD hehe Igår efter jobbet så var jag in en snabbis på åhléns och handlade lite snabbt =D Det vart silikondroppar till håret (björn Axéns) as bra är det =D Och så köpte jag migg ett par nya örhängen och ett armband =D


Mitt nya örhänge =D tyckte det var gulligt så ;D


snygging i mina solglas ögon ;)
^^Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0