God morgon alla 7 sovare XD

God morgon^^
Hur mår alla idag?
Och vart har de fina vädret tagit vägen? :O vaa?
Fast jag jobbar ju nu men sen när jag har jobbat klart med mina veckor så får det allt lov att bli fint väder^^
Läs......

Igår hände det en äcklig sak! Fyfan så arg man kan bli! :O

Var en gubbe här som köpte sig en kyl/frys och så när allt var klart så skulle jag bara gå och kopiera "kvitto/garantin" så när jag kom tillbaka så gav han mig en lapp där det stod   -vill du ha kuk? alltså hallå? är han helt dum i huve^^ 40+ var han nog och as äcklig! Är man normal om man gör så? Jag vart ju as arg med samt chookad^^ och han sa att jag behövde inte bli sur, det var bara en fråga? amen vafan! åå så arg jag vart efter när han hade gått! USCH....... Han hade långt sliskigt hår uppsatt i en hästsvan och så hade han skägg! usch.. Nog med det^^ Vill inte bli påmind om det^^ Kunde knapt sova låg bara å tänkte på hur äcklig han var :O



Från en annan sak till en annan^^

Madde fyller 18 år idag så grattis gumman (A) hihi Hoppas du får en kanon dag nu =D Och nästa punkt är körkort ;) haha snålskjuss (A)


hihi Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack gumman!

Ja klart du ska snåla ;)

2009-07-13 @ 22:31:04
Postat av: ♥ Madde

Tack gumman!

Ja klart du ska snåla ;)

2009-07-13 @ 22:31:45
URL: http://madde91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0