Är vänner så?

Vänner^^
Är de några som utesluter en? De som inte hör med en om en vill med? Är det så vänner är?
Några av mina vänner drog iväg till furuvik idag^^ De åker bil dit, de hade frågat min syster om hon ville med men hon ville inte... Till mig har de inte sagt ett knyss^^ Så snäll syster som jag har så frågade hon en av de varför de inte hört med mig! Hon fick till svar att det inte fanns någon plats i bilen kvar^^ Hur dum ursäkt är inte det? :O Herregud.... Kan ju säga, ni som åkte är det 3 styckna som har körkort! och bil det går alltid att fixa... Jag och min syster har en bil ihop med våra bröder som vi skulle ha kunnat tagit om det var de som var problemet? Vännerna, ni vet den vita bilen som står på min gård! Tom, min store bror använde den innan han köpte sig en egen... Och när hon sa till cassi att de var fullt i bilen så sa cassi (min syster) - jaa men om jag skulle vilja följt med då? skulle jag inte kunnat det då eller? Vännen sa ju då att hon skulle ju ha kunnat följt med.. min fråga, är vänner så?  utesluter en...  TACK så mkt jag uppskattar det verkligen... så hoppas ni får det kul där nere.... Och om det är så att ni inte vill ha med mig så tar jag det så för jag kan hitta på saker med annat folk.

Jag blir ju inte att må dårligt över det jag tycker bara att det är så lågt gjort! Inte jag som förlorar något om ni fortsätter...  om mina vänner läser detta så kanske inte ni tycker att det är så som jag skriver men kan säga att det är min uppfattning så.  

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

va kul, du är tillagd nu=)

2009-07-03 @ 14:20:05
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Anna

Mysig blogg du har!

2009-07-03 @ 14:49:04
URL: http://despised.blogg.se/
Postat av: Johanna

men Emmis , du ska inte känna dig utesluten. Vi har inte frågat Milla å Sebastian eller Jenny eller Linnea, eller Fredrik och patricia eller elin å Jennifer. Det här är en sak som vi fick lov att planera under en jättekort tid, och bil hade vi ingen aning om att ni hade, visst ni hade kunnat följt med om ni hade velat det, lixom bara å fråga, men vi tänkte också att eftersom du å Emil inte har träffats på länge så tänkte vi att ni ville vara, bara ni. Förlåt om du tycker vi har gjort fel, men man kan ju alltid göra andra saker nån annan gång, du gör ju saker med Emma och dom, och det får du väl göra utan att man ska känna sig utebliven. Du har kunnat fråga oss hela veckan om du var sugen, för vi har ju varit inne på msn, och tror du vi verkligen hade sagt, "Nej absolut inte". Men vi hade en bil på 3 chaufförer, å ingen av oss visste att ni hade en bil till, det är ingen som har sagt det.

aja, du vet att vi finns<3

2009-07-03 @ 14:51:35
Postat av: Johanna

Och varför kunde du inte ha kommit till oss först och inte skrivit ett blogginlägg om din besvikelse eller få reda på saker via Cassi.

2009-07-03 @ 15:11:34
Postat av: Emil

Hmmm :(:( älskar dej älskling! <3

2009-07-03 @ 20:09:09
Postat av: ♥ Madde

Ähh Emmis, skit i dom! <3

2009-07-04 @ 19:57:38
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Emma

VI FÅR LEKA! höhöhö

love u<3 :]

2009-07-05 @ 12:23:36
Postat av: nadja

tråkigt sånt där :( <3

2009-07-05 @ 13:20:08
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Emelie

haha herregud här utesluter vi inte några alls eftersom vi inte har frågat nån annan än cassi och hon är jag jävligt mycket med så, om det hade varit henne vi inte hade frågat hade jag förstått vad du menar med utesluter men verkligen inte nu :)

2009-07-05 @ 20:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0