vill ha SOMMAR!



Jag är trött på vintern nu, nu vill jag ha sommar, varmt å skönt.
Vart i skolan idag som vanligt typ, kom dit 11.45. Åkte till älsklingen igår eftersom jag inte träffat han i helgen, så då åkte jag hem med 08.35 bussen^^ tog as lång tid att åka den bussen!  
vart en väldigt värdelös dag idag! efter jag vart i skolan så tog jag mig en liten runda på stan med madde å emma ;D sen så gick jag hem till mamma å satte mig vid daton och sega (= så kollade jag på Walle, så söt film XD 
Att få vakna med emil vid sidan så mår jag riktigt bra, det är så drygt att sakna honom <3 fast han kommer ju ner till mig nu på fredag :D det är baar 4 dagar kvar då tills jag får träffa han igen <3 massa mys det ska bli då (A) <3 Och imorgon efter skolan och efter pappa har slutat så ska vi gå å simma XD haha 




Fredag 9 januari
Då var vi ju lediga från skolan så då åkte jag å Emma till blge ;D där träffade vi på Johanna, Jennifer och Elin... 
Jag sa till mig själv att jag INTE skulle köpa något alls! men så klart! jag köpte en tröja på ginatricot och ett par skor! sen efter vi gått klart där så fick vi åka snålsjutts med Johanna å com...  Det vart en riktigt kul biltur ;D   Jag satt fram och höll ordning på musiken ;) Å så kom jag å Johanna på att vi kunde leka på kvällen så när vi hade vart å sjäppt av alla dit dom skulle så åkte vi hem till mig och där gjorde vi as god mat! ;) FYFAN va duktiga vi var då^^ sen så tog vi en biltur till pappa ute i sörvik för att hämta lite grejor fast vi fastnade typ vid tven ett tag innan vi åkte tillbaka till mamma (= sen senare mot kvällen så åkte vi hem till Johanna och där sov vi så skönt så ;) haha 

Lördag 10 Januari
Vaknade av ett ryk, mamma ringde på min mobil så då flög jag och Johanna upp xD haha... hon ville inge viktigt så klart! men då gick vi upp iaf xD vi åt lite å så gick vi ut till hennes höns, ankor, kanin och getter! haha hadde aldrig sett de så det var väl på tiden å de var så söta xD Jag var lite rädd att hönnsen skulle attakera mig XD tog massa kort på dom ;D sen så vart det att vi åkte hem till mig igen och där vart vi ett tag XD sen så slutade kvällen med att jag, Johanna och Emelie gick på bio :D nya wallander filmen ;) det vart en riktigt mysig kväll :D 

Söndag 11 Januari
Då längtade jag så mkt efter älsklingen så då åkte jag till vansbro så jag skulle få träffa honom ett tag :D massa mys på han då <3 på kvällen så gjorde vi chockladbollar XD mumms <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0