lovet är slut!



Sitter här hemma nu, helt själv på mitt rum.. ska snart försöka sova så jag orkar upp i morgon bitti när det är dags för skolan igen då! Har vart så dålig att skriva nått här ! men kan ju iaf berätta att nyåret var bra å skojj :D god mat med underbara människor! och så förlovade jag och emil oss på 12 slaget (A) eller alldeles efter xD hihi Älskar emil <3 

Har kommit hem från älsklingen idag å det kändes tråkigt för nu får jag vänta ett tag innan jag får träffa han igen! 

Och på nyår när alla hade åkt hem från mig så plockade jag å emil undan lite sen så kröp vi ner i ett bad ;D mysigt mysigt ;D kom upp därifrån typ vid en halv 4 xD haha sen ringde mamma till oss kl 12 å sa att vi skulle vara klara för hon skulle hämta oss i sörvik för vi skulle hjälpa till med inventeringen ;D faset sen så behövde vi inte göra det så då sov vi vidare XD 

Det var ingen som viste om att vi skulle förlova oss så när pappa å anna kom hem från Stockholm och vi skulle äta så åt vi bla kockta ägg, så när pappa såg fingret så svalde han ett äggskal XD det var lite roligt XD haha :D 

Det finns så mkt att skriva så vet inte vad jag ska skriva! :O 

     





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0