today is today!

Har vart i skolan idag som vanligt ;D gått på alla lektioner också som vanligt ;) Mår bra idag fast är väldigt frysen av mig men men...  Först så var det religion och det kan jag ju inte säga  att det är roligt för det är så usch^^ läraren är ju lite knas och vet inte äns vad han heter.. vet iaf att han har en eklig hästsvans! sen så vare konferens och reception och det gick ju bra ;D sen så slutade vi men jag var ju som sagt tvungen att gå på extra engelska! men det gick ju också bra xD hihi 

Nu sitter jag här hemma, har legat å kollat på tv men det var inget som var så intressant så nu hamnade jag här :D Och så sitter Emil på en buss påväg till borlänge och eftersom jag är så snäll så ska jag åka å möta honom i blge så han slipper åka hela vägen själv ;D <3 hihi mys mys att träffa han och så ska ju andreas komma hit också ;) haha och det ska ju bli trevligt XD sen så ska vi laga mat, och det blir potatisgratäng och fläskfilé :D mumms kan jag ju säga ;) 



Men nu vet jag inte vad jag ska skriva kommer att uppdatera ikväll eller så blir det imorgon.. hehe Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0