tjohooo

Sitter här själv nu igen^^ tråkigt är det kan jag ju påpeka! :P men jag klarar mig nog :D 
vart till banken med pappa och det gick bra :D hii Sen så berättade pappa att det är någon som försökt fått igenom ett lån i annas namn (min låsas mamma) så hon var till polisen när vi skulle till banken. Aså vilka svin är det som gör sånt! :OIdioter kallas dom för iaf^^ 

Efter vi vart hos banken så köpte pappa med sig semla så åkte vi hem och åt upp dom XD de var riktigt goda :D mumms 



Sen så åkte pappa till jobbet och jag vart själv hemma igen! det är tråkigt! bli bara att sitta här, sova eller glo på tv! :O men nu tror jag att jag ska kolla klart på en film som jag inte kollat igenom än på XD Puss <3 

Emil Windahl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0