skridskor


Slutade 11.20 idag då och det kan jag ju säga att det var as skönt ;) 
Jag och sandra var riktigt duktiga som pluggade på sista lektionen :D Sen så gick jag och sandra ner till stan, eller vi tog sällskap, hon skulle till sin syster och jag skulle hem till mamma en sväng! Det kändes som om vi hade as mkt att prata om så det var riktigt trevligt :D 

sen så kom pappa och hämtade mig 12.30 så då skulle vi ut på väsman och åka skridskor och det var as länge sen jag stod på några sånna^^ fast jag kan fortfarande ha mina skridskor :D 

Jag på skridskorna ;) 

Pappa 


Gammla huset där vi bodde :) 


Alldeles när vi kom ner på isen så fick jag ett sms av anna och hon undrade om jag skulle kunna jobba en stund idag. Så efter jag hade åkt skridskor i 1 timme så sjutsade pappa in mig så jag kunde jobba XD det var snällt ;) sen så kom pappa in på 3st semlor åt oss som vi satt å smacka på :D MUMMS Och så kom min moster Malin in och hennes nya kille och Ronja å Freja ;D så jävla söta dom är! :O <3 fick kramar av dom :D 

Nu sitter jag här hemma och väntar på att maten ska bli klar sen så ska jag lägga mig och kolla på oc :D 

Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0