skola!

Hejsan igen! Sitter i skolan, har lunch nu fast sitter vid en dator nu och väntar på att nästa lektion ska börja och sen så slutar jag ;)

Är så jävla trött i hela kroppen, antagligen så håller jag på att bli sjuk (för hoppnins vis inte) eller så är jag bara trött för att jag har rört på mig nu ganska mkt de senaste dagarna! Har iaf träningsvärk i låren och as spänd i nacken så Emma har vart så goo och maserat mig :D Tackar för det kan jag ju säga (A) Och så har jag as ont i rebenen! :O känns as konstigt!

Har haft idrott idag och det var ganska roligt och jag var iaf aktiv ;D

Kollade på oc i går kväll med och pratade med Emil och det kändes så bra att höra han <3 Saknar han men vi kommer ju träffas imorgon så jag hoppas jag klarar mig XD men det gör jag ;) Efter skolan så ska jag vänta på att pappa ska in å handla med farmor å farfar för då ska vi upp till elgiganten å höra hur länge jag ska få vänta innan jag får en tele! :O blir sur... men men...

Känner mig väldigt klagosam idag! trött, irriterad xD kom knappt upp ur sängen, tänkte ligga kvar å strunta i skolan men jag tog mig i kragen och gick upp ;) så duktig jag är ;)



Men nu ska jag gå tillbaka till klassrumet å höra och även kolla så vi inte har börjat XD å kan ju skriva att nästa torsdag så är jag ledig ;) fyfan va skönt :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0