Sjuk? FYY

Sitter hemma nu och har en aning tråkigt! gick till skolan fast jag var så förkyld och kände mig så nere! men jag tänkte att jag iaf ska till skolan och göra matte "provet" och det gick ju åt helvete! sen så gick jag vid en 10, först ner till stan och lämnade böker till dom som jobbar hos mamma och så plocka jag med mig esberitox. Sen så gick jag hem och la mig i sängen och vaknade när klockan var runt en 1 tiden.. men det var skönt att sova! det vare verkligen (= 

Mitt huve känns as tungt och är helt slut i kroppen och har blödit så mkt näsblod! :O BLÄÄ ..
Jag och syster som planerade att vi skulle gå å träna idag men det får vi allt se hur det blir för kanske inte ska träna om jag mår dåligt "/ och så får vi se om jag ska till skolan imorgon men kan ju säga, om jag kommer fortsätta må såhär som jag gör nu så kommer jag inte till skolan så vi får hoppas på en bättring! 

  

Nu när mamma har åkt så har hon nog tagit med sig hela huset! :O har vart å hämtat esberitox och trodde iaf att vi hade Echinaforce hemma men nej det hade vi ju då inte! :O och jag kan ju säga att det är bra att ta de här sakerna när man är förkyld eller när man börjar käna av det! Finns att hitta på hälsokostbutiker. ;) Tur som jag har så är min mamma ägare öven hälsokost Life i ludvika och det tycker jag är kul för jag tycker att det finns massa spänande saker där och det är ju bara hälsopreparat så det är inget som är farligt för kroppens hälsa.  =D 

Kommentarer
Postat av: nadja

åh sånt vill jag prova med tanke på att jag ofta får ont i halsen. och nu börjar jag känna av en förkylning lagom till praktiken börjar nästa vecka, uuh.

2009-01-20 @ 08:11:51
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0