ont i magen^^

Har ont i magen och är trött men mår ändå bra xD
Går dagen vart riktigt mysigt och roligt XD tack för det käraste syster och boys<3 hihi...
Kommer någon bild från det senare idag! (=

Sitter i skolan och har konferens och reception! fast vi gör ju aldrig nått så "/ eller ibland blir det att vi gör nått XD
Emil sov ju här inatt och det var ju en massa mys :D Gick upp 05.30 typ eftersom emils tåg gick 06.26 XD så jag gick med han till stationen så jag fick mig en morgon promenad :D det var inte så kallt som jag trodde att det skulle vara men det var kallt ändå XD jag hade långkallingar, mjukisbyxor, linne, tröja, tjocktröja och min jacka XD hade även vantar fast hittade inte min mössa.. uhuu..



Kan ju även säga att Emma ska börja på Må Bättre så nu ska vi börja gymma ihop :D hihi massa kul kul^^ Wiiee
Hon ska ha en genomgång av sitt program imorgon så snart så jävlar! ;) vi ska bli snygga till sommarn ;D

Det är redan onsdag så snart börjar APUn så det ska bli kul hoppas jag på :D så jag å emma ska kanske börja gyma redan då någon dag ;D ojj ojj längtar till sommaren ;)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0