ledig idag och är inte så sjuk längre :D

Sitter här och klockan är 17.17 och har inte gjort någon nytta alls idag! kollat på film och duchat och har även försökt fått lite ordning på mitt rum! 

Klockan ringde 05.30 i morse eftersom älsklingen sov här inatt med :D massa mys när han är här <3 sen så gick vi upp och jag var snäll och gick med han till tåget väntade där tills han gick på sen så gick jag hem igen (= hans tåg gick 06.26 så det vart ju en riktigt tidig morgon kan man ju säga :D men sen så somnade jag om fast det tog en liten stund sen så vaknade jag av att syster kommer in och frågar om jag sover än^^ klockan var 10 i 1 då ;D hon hade vart i skolan å så då redan och jag hade bara legat å sovet så.. men jag var ju ledig idag så då skade det inte så mkt XD fast kommer säkert att somna as sent i kväll bara för det xD och imorgon så ska jag till skolan ;D hihi då har jag teckenspråk :D så det kommer nog bli kanon kul :D 

just nu så har jag typ kommit ut ur duschen och så har jag en hårinpakning i håret XD och så småningom så ska jag boka in mig en tid för klippning hos milla :D ska bara vänta på att mamma kommer hem först så hon betalar ;D hihi 

kanske skriver något senare om det kommer hända nått intressant idag ;D Puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0