Hej hej

nu snart är det äntligen fredag :D så härligt ;D 
Jag mår bra men har lite ont i halsen men jag kommer väl inte dö av det XD så det är inte så mkt att klaga om^^
Sitter vid daton nu och har en aning tråkigt! Har vart duktig och städat å sånt runt om i huset eftersom mamma å dom kommer hem snart! (= hoppas jag kommer få nå fint (A) 

I Tisdag så kom Emil hit och skulle sova här och andreas skulle också sova här! :) vi fyra skulle göra mat, min syster var ju också med den som inte fatta det XD Maten vart iaf as god :D 

Och kan även berätta att igår fick jag ett brev från falulasarett.. stod så här:

Bästa Emelinda

Vi har nu tittat på röntgenbilderna här i falun och har bedömt det så att du kommer att remitteras till Akademiska sjukhuset i Uppsala för bedömning och åtgärd av din kärlmissbildning. Du kommer att erhålla kallelse därifrån. 

Så jaa, det var ju trevligt men tycker att dom kan jobba på lite fortare^^ 


Min dag idag har sett ut något som det här! 

Började med att följa med älsklingen till tåget, tåget gick 06.26 sen så gick jag hem och la mig och ställde klockan på 7, tröck på snooz, sem gick jag upp när det ringde igen... Gjick upp och sminkade mig och satt upp håret, sen så gick jag å la mig igen och ställde klockan på 07.30 men när klockan ringde så trök jag på snooz igen och gick upp kvart i 8.. sen så gick jag till bussen :D 

Var i skolan ett tag, men en väldigt värdelös dag kan jag ju iaf säga^^ började med ett prov på morgonen och det gick ju åt helvete! sen så fick man gå när man var klar med provet och då var det typ 1 timme kvar till nästa lektion skulle börja! sen så var det idrott en kort stund, vi skulle bara kolla på en film sen så slutade vi och då skulle vi gå å kolla på 3ornas mäsa och fråga lite frågor! 

sen så fick vi veta att vi fick sluta bara för att karin inte hade tid med oss eftersom hon var med 3orna men det skadade ju inte xD Så då tog jag å Emma en promenad till dollar och köpte godis (A) eller iaf jag^^ sen så tog vi bussen tillbaka "404" och åkte på den men vi gick aldrig av vid stationen utan vi åkte med hela rundan typ, bort till lasarettet och där var den å snurra hur länge som hälst! sen så när vi kom tillbaka till stationen typ så gick vi av ;D den vändan på bussen tog oss en hel timme XD haha... 

Sen så gick vi på stan och kollade :D trevligt sen så kom emmas syster och gick med oss :D trevligt^^ sen så köpte jag mig ett par helt vanliga skor :D Wiiee 



Men nu vet jag inte vad jag mer ska berätta... jo kan ju säga att jag gjorde en vurpa nere vid stationen idag aldeles efter jag sa hej då till jennifer xD 

men men puss <3 och imorgon blir det vansbro :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0