Äntligen FREDAG

Sitter hemma nu^^ kollade nyss på en film ock råkade somna till den (A) hehe otur XD Fast nu är jag vaken ;) 

I skolan idag på teckenspråket så gick det bra och det var ganska kul och vi alla kom iaf i samma grupp så det vart jag glad för ;) hihi jippi :D Kan skriva mitt namn eller va man säger nu med händerna och även Emils och några till xD Vi slutade gansla tidigt tyckte jag och det var ju as skönt ;) slutade 11.30 tror jag, så då vandrade jag, emma, sandra å jennifer ner till donken för att äta lite och det var ju mumms :D när vi kom till donken så känndes det som om hela ansiktet hade frusit fast! :O haha fyfan xD 

Nu väntar jag bara på att emil ska komma hit så jag får mysa med han och så får vi hoppas att vi ska på bio med emelie å crillo :D det skulle vara massa kul :D och imorgon så åker mamma, anders, tom, johanna och massa fler som jag inte orkar skriva :P så nu blir vi hemma själva i 16 dagar och det ska bli kul ;) mamma skulle gå igenom tvättmaskinen med mig igen så jag inte har klömt hur den funkar sen sisst dom var borta XD fast om jag är smart och lat så får pappa komma å hämta tvätt och tvätta ;) eller hur pappa?  har fått vetat att han läser min blogg så vi får hoppas på att han ser det jag skrev nu så han är berädd för det ;) haha :D 

Ne nu ska jag sluta skriva och så och kanske försöka göra nå vettit men vad? ajaa, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0