Vill inte att det ska vara söndag!

Sitter hemma hos emil än ;D men ska väl åka hem med 18.10 tåget! Vill inte vill inte vara på apun hela denna vecka vill nästan vara sjuk! :O hehe (A) det är så tråkigt att vara på statoil bara för de kör med en så mkt! i torsdas så försökte de få mig att STÄDA deras toa som är utanför som är för alla "turister" och aldrig att jag ska eller kommer städa där! Jag gick bara å byte påse sen var jag klar! 

Och glömde skriva att jag var å klippte mig i fredas och jag vart ju as nöjd :D hihi Tack så jävla mkt Camilla salmons :D Hon är så duktig ;) <3 Hon frågade mig om jag typ skulle vilja klippa mig i en sorts "pars" för att hon ska ha någon som hon ska kunna staila i håret med en sån frisyr och hon tycker ju att mitt hår är så lätt att hålla på mig bara för jag har ju inte direkt det tjockaste håret XD 

Och Ska svara på Johannas fråga här: Cassi vill eller vågar inte stå i kassa så xD mamma har försökt fått henne att våga men hon vill inte XD så nu har du fått ditt svar ;) hihi 

Emil är nera och hjälper sin lillebror och så då tar jag chansen att sitta här XD hehe men nu kom han så nu ska jag och älsklingen kolla på en film XD ingen av oss vet vad den handlar om XD hihi 

Aja puss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0