Sova nu :D

Nu innan jag ska lägga mig och sova så ska jag uppdatera lite här^^
Idag så har jag inte gjort nå mkt.. vart inte att gå å träna med syster. 
Somnade i soffan en stund, sen så har jag suttit här. och alldeles innan kl 6 så gick jag ut med disse och gick till mamma som var på affären och tänkte att då skulle jag kunna gå hem med henne :) men vart kvar där typ en och en halv timme^^ :O så lång tid tog det XD Bara för de var något fel i kassan som hon försökte lösa upp och ta reda på vad det var (= sen så gick vi hem (= Laddade ner en film, 10 orsaker att hada dig^^ bra film XD sen så satte jag i soffan med mamma å lite fler personer ;D trevligt fast jag lyssnade inte så mkt på vad dom sa för jag satt å löste suduko xD är riktigt bra på det iaf ;) hehe



ajaa, nu ska jag sova så god natt alla :D <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0