Miss you <3

Åkte hem från Älsklingen min idag och det är lika drygt varje gång^^ saknar han redan men snart så hoppas jag väll på att få kunna träffa han igen :D min helg har vart rolig och ganska mkt filmtittande... men det gör ju ingee xD 

Kan ju börja berätta här :D 



Åkte till emil idag och det gick ju bra.. kom fram typ vid en 5 tiden :) Molla började leka med Emils bräda och så.. han är riktigt duktig på det tycker jag ;) eftersom Emils pappa är innlagd på sjukhuset i uppsala så är det jag ida och emil som tar hand om allt där men man kan ju säga att det är ida som är duktigast :D sen på kvällen vart det att kolla på tv och leka med molle för han var ganska över energisk xD sen vart det inte så mkt mer på den dagen ;D 

     

På lördan vaknade vi ganska tidigt fast ändå inte^^ hehe 
vi gick upp och gjorde ordning lite och molle var inte hemma, ida hade gått med han till farmorn så han skulle komma tillbaka hem vid 2 tiden för så skulle vi iväg och bowla i malung med en familj som tar hand om alex och William nu när emils pappa är inlaggd och emils mamma är där med han :)  Vi åkte och bowla med Stiv och camilla och deras barn som jag inte kan komma på namnet på XD något engelskt är det iaf för stiv är från london XD och mer än dom som var med och bowla så var det jag, emil, ida, alex, william och molle men molle spelade inte han satt mäst och skratta och heja och Bua på emil XD men resultatet var bra iaf ;D vi spelade på 2 banor, dom mindre på den ena och vi större på den andra xD Stiv vann iaf med 177p och jag kom 2 med 173p sen vare camilla, ida och emil på sista plats XD och dom smås platser har jag ingen aning om XD sen så åkte vi där ifrån men alex var så sur så han låg å sura i snön och drog av sig jackan.. sen så när vi alla kom in i bilen så åkte vi och handla massa flöt som vi skulle äta och ha mysigt under kvällen XD jag emil och ida kollade på en as konstig film, eller kanske man ska säga panik film? molle va ochså med men han satt bara och sa att alla på filmen var dumma XD 



Lyckad dag och kväll tyckte då jag att det vart :D 

Något mer har jag inte att berätta men kan ju hoppas på att Mattias bli bra så han får komma hem för det kan nog inte vara så kul att ligga på ett sjukhus "/  Jag tror det var att han har brytit en ryggkota och det är ju inte det bästa man kan göra så "/ krya på dig 

Nu ska jag hitta nått att äta innan mamma å dom kommer för då blir hon väl sur om jag inte har ätit XD 

ajaa pusss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0