Min roliga dag idag :D

Den här dagen har gått i stup i ett! och det har vart riktigt kul xD hihi 
Dagen började då med att Jag fick skjuts av Jennifer från stationen så jag slapp ta bussen till skolan... Tackar för det ;) I skolan så var det teckenspråke hela dagen som vanligt som det är på fredagarna, och som en shock så slutade vi 11.30 och det kan man ju säga att det var as skönt ;D så då åkte jag Emma och Jennyfer bil ner till Mcdonalds och åt mat XD och det var så gått så ;) 

Sen så tog vi bilen och brummade vidare till elgiganten så då kom jag på att jag skulle kuna höra om min telefon eftersom det gått typ 2månader "nästa vecka" Så jag frågade och han tog fram och visade en sån i helt ny förpackning och jag sa att jag INTE ville ha en lika för jag var så besviken på den XD Så då sa han att det var okey att jag skulle välja ut en annan men jag var ju tvungen att ha med mig alla delar så då tänkte jag att pappa å jag skulle kunna åka dit senare under dagen :D 

Sen efter besöket på elgiganten så åkte vi till dollarstor och hälsade på Madde :D trevligt att träffa den bruden ;) Snart så ses vi i skolan igen varje dag :D Vi var där i typ 1timme och vandrade runt och jag hittade en sak som jag behövde och det var ju såna där pennor som man kan skriva på skivor :D hihi och så på radion, mix megapol så var det en som "Kvinna" som friade till sin Karl genom dirkt sändning så det var ju lite kul för det är ju ett lite udda sätt XD Men han sa iaf ja ;) 

Och så ja, Jennifer lämnade oss när vi var där på dollar för då skulle hon vidare så då skulle vi ta bussen, fast jag kom på att vi skulle kunna åka med pappa eftersom han slutar 13.30 och jobbar alldeles där bredvid :D fast när jag ringde så var han ledig den här dagen (Vilken koll jag har!) hehe men vi kom iaf på en buss och hamnade nera på stan :D 

Vi vandrade runt där tills klockan vart typ 15.00 för då så gick vi ner till stationen eftersom Simon skulle komma 10 över XD han har fått stått 3,5 timmar på ett tåg bara för att det inte fanns plats XD haha kul kul XD Men då när han kom och så så gick jag för då kom ju Emmas mamma och dom skulle hem xD 

Då gick jag förbi vid mammas affär och där var ju även Anders Så då följde jag med dom och fikade på engel (A) åt en semla, fan vad god den var men den var ju så stor så jag orkade inte hela! :O sen så gick anders för han skulle kolla på någon båt eller nått sånt "/ Så då gick jag å mamma tillbaka till affären för hon skulle hämta sina saker och så skulle vi gå till Fint Under för att lämna en bok till Mia men så vart det inte XD Vi handlade så klart, eller aa mamma handlade XD Jag fick ett par snygga "träskor" som kostade 799:- lite dyrt men nu har jag ju ett par skor som jag kan ha när jag jobbar ;) så tack mamma :D Fick det för det är ju alla hjärtans dag imorgon så då fick jag dessa skor :D hihi Och mamma handlade vidare XD hon handlade någon klänning, nattlinne och nå kallingar till Tom och robban xD Vi hittade inge till cassi så hon fick en nalle och pengar xD Sen så gick vi till Åhléns och kikade och sen till hemköp för att handla xD Och så ringde pappa och hörde om han skulle komma in så vi skulle kunna åka till elgiganten :D 



   

Vi kom hem, jag han packa ordning lite kläder för jag ska ju till pappsen ikväll :D Men vi kom iaf iväg till elgiganten och så.Och allt gick ju så bra som det kan bli och jag har fixat allt och lagt till 100 något för ett 4gigs mineskort till min nya telefon Samsung F480 Touch   och en rosa så klart ;) känndes att jag skulle ha en sån XD men det var bara det att den inte fanns hemma så den skulle komma nästa vecka så då ska jag åka upp dit och visa mitt kvitto och få hämta ut den XD känns så skönt att nu slipper jag den där skit telen som jag har haft XD  wieee 



Nu så kan jag inte skriva mer XD ska snart gå å möta älsklingen vid stationen :D hihi <3<3 

Denna dag har gått så jävla bra och det är ändå Fredag den 13:e... Men jag föddes ju den dagen i september ;) Och så har jag å Emma även sett en krock idag XD stackars gubbe :( 

Ajaa Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0