14 Februari, alla hjärtans dag

Nu har jag fått upp bilderna från alla hjärtans dag på min dator, har haft de tidigare bara på pappas dator och den vill ju bara krångla hela tiden så nu så ska jag äntligen skriva om min "alla hjärtans dag" vart xD lite sent jag vet men nu ska jag iaf göra det xD 

Det var en toppen dag :P Jag, Emil, Cassi och Andreas bestämmde oss för att gå ut och åka bob å pulka och en massa sånt XD men vi la ju märke till att vi knappt hade nå ute grejer kvar! :O Så då gick vi upp till farmor å farfar å hörde om deras grejer som dom har Xd så då fick vi nyckeln och gick till boa och började leta XD vi hittade en bob och en annan sak som är livsfarlig xD haha Boben som vi hittade var pappas när han var liten och den var i ett as bra skick så den funkade bra att åka på XD fast det vart inte så mkt bob, det vart mest stjärtlapp och miniskidor XD 



  

  

  

  

Nu får det allt räka med bilder XD men det var iaf en riktigt mysig dag ute XD 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0