Jobb, och åter jobb ;D


Mamma kom in hit nu för ett tag sen och ville prata om en sak! 
Det hon ville var att höra om jag skulle kunna jobba hos henne unde tiden när Jenny är mamma ledig! =)
Så jag ska ge henne en lapp med mina tider och så när jag slutar under dagarna, Jenny ska gå hem i mitten av April. Och hoppas att jag kan vara där och få lite mer pengar XD Men vet inte riktigt hur jag ska göra på Elkedjan... Visst det sku
lle inte vara nå fel med att jobba där varannan lördag men vet inte om jag orkar jobba på helger! jag är ju allt bara en unge he
he.. iaf i mina pärons ögon XD ne men vi får se, ska prata med Anna lite nästa vecka om det eller på söndag för då kommer jag ju träffa henne ;D så vi får se^^ Men allt kommer nog lösa sig iaf :D För nu ska jag in i duschen ocg göra mig klar för sängen ;D Och så kan jag ju tillägga att jag tycker att det ska bli skönt med skolan imorgon istället för att vara på statoil ;D Och så kan jag ju även berätta att jag gjort om min systers blogg också för hon vet inte hur man göra så jag hjälpte henne XD 

Ajaa Puss 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men cassi kanske kan jobba på elkedjan då? å du hos Sussie eller tvärt om :) ^^,

2009-02-07 @ 20:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0