Hejsan :)

Är kvar i Vansbro än! det vart inte att jag åkte hem för jag orkade inte och så planera jag att jag skulle åka hem imorgon och det ska jag men det blir nog att jag åker upp hit igen antagligen imorgon igen eller på tisdag! Bara för att jag pratade med Emils mamma och sa att om det är något så kan jag vara här och hjälpa till! Eftersom Mattias är inlaggd i uppsala så är han ju inte hemma och att Ida ska åka dit och Nina ska bort på en kurs som hela familjen vill att hon ska göra så då blir det bara Emil, Alex, William och molle kvar hemma och så ska ju emils farmor vara här lite då och då så då kan ju jag vara snäll och lätta lite på trycket! Jag har ju bara Apu och det kan jag fixa genom att vara hos mamma och jobba eller nått sånt! så det blir ju inge svårt! Men jag ska iaf gå å prata med dom på statoil imorgon och även ringa Karin och berätta så hon vet xD 

Och så ska jag ju prata med pappa om han inte hinner läsa innan jag pratar med han ;D men nu ska jag å Emil kolla på film och sova :D Puss  

Kommentarer
Postat av: nadja

åh härligt det lät då ;) vara hemma haha. fast själv är jag med johan varje dag nu eftersom jag praktiserar här :D



ja benjamin filmen var bra :) den var väldigt speciell.

2009-02-09 @ 17:37:28
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

på tal om byxdresser, ja det är ju lite våran stil. kanske vi ska prova på det då ;) höhö.

2009-02-09 @ 17:42:41
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: nadja

ja det tycker jag vi ska göra :D jag ska dit imorgon med johan. handla jeans leggings, så grymt snygga finns det inne på vero moda.

2009-02-09 @ 18:13:26
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0