God morgon :D

Nu var det någon dag sen jag satt här å skrev! Men kan ju säga att i tisdag så pajade internett oc vart inte att funka mot kvällen och då hade ju emil kommit så då är det inge kul om jag ska sitta å skriva en massa xD Igår 25februari så var jag å Emil till fjällberget och åkte skidor, eller aa han åkte skidor men jag håller mig till min bräda XD huhu :D Det gick ju as bra och var riktigt kul ;D Ramlade några gånger gjorde jag, jag försökte lära mig att hoppa på nytt och jag slog mig lite men gjorde ju inge ont XD Men nu kan jag iaf hoppa lite smått så det är ju på gång iaf ;) Emil var så söt, han hade ett par rosa brillor! riktigt gulligt xD 

Och emil tycker att sina teckbyxor är lite för trånga så då fick han ta min aoch jag tog hanns XD så den dagen så hade jag ett par vita och emil mina brunrutiga xD som är så jävla heta ;) Men dom är lie för stora för mig XD Men det riktigt skojj och det var första gången jag åkta med älsklingen XD aldrig äns sett han åka men han var as duktig och han skulle så klart ut i skogen och köra efter massa vägar XD men det gick ju bra å jag hängde efter XD Och så hoppade han i typ alla hopp han kunde se XD så kul kul :D 



   

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0