Gjort om min blogg en liten aning ;D

Min dag har väl gått bra =) Statoil gick ju också bra fast känndes så drygt att vara där till klockan 19.00 men det gick ju, fast jag fick gå en halvtimme tidigare^^ det var snällt det. 

Nu sitter jag bara här, har ätit god mat som typ var klar när jag kom hem och det var ju kanon =D hehe har gjort om lite på bloggen också och tycker att den vart bra :D Har inte hänt så mkt idag.. fast idag så kom sandra in och hälsade på och det var ju trevligt :D och så kom ju även min snälla pappa och gedde mig pengar för klippningen och för busskortet :D så tackar ;) Jag kan ju inte skriva nå dumt om han eftersom han läser min blogg ;D knasig pappa jag har men han är BÄST <3 



VAD TYCKER NI ALLA? LÄGG IN EN KOMENTAR^^ TACKAR

jag vet inte vad ni tycker om den vart bra eller inte så det skulle ju inte skada av om ni skrev vad ni tycker så jag vet ;) hehe 

Och imorgon blir det först skolan, sen till frissan sen åka tåg eller buss till vansbro :D 

"Varje kväll tänker någon på dig innan de somnar. Minst femton personer i denna värld älskar dig. Den enda orsaken att någon skulle hata dig är för att den personen vill vara precis som du. Det är minst två personer i denna värld som skulle dö för dig. Du betyder världen för någon. Och någon där ute, ser dig som sin sanna kärlek. Ikväll vid midnatt kommer just din sanna kärlek inse att den älskar dig. Och nånting bra kommer hända dig mellan 12.00-16-00 imorgon. Bryt inte denna kedja, skicka istället vidare den till minst 5 personer som betyder nånting för dig.. <3"

Det var då ett kedjebrev jag fick idag på mobilen ;D Och kan ju säga att imorgon typ 5 i 5 så kommer jag ju vara i vansbro så det blir ju bra :D hah aville bara tilläga det xD 

Imorgon så ska jag klippa mig 11.00 så då ska jag säga till min lärare att jag ska till tandläkaren XD låter lite bättre skulle jag kunna tro xD 

Kommentarer
Postat av: nadja

snyggt, jätte gulligt :) jag ska ta tag i min också sanrt :)

2009-02-06 @ 12:27:10
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0