Ensam en lördaskväll

Hejsan (= Jag mår väl ganska bra, smått lätt irriterad på visa saker men det går ju över! :) Emil åkte hem idag, när han åkte så fick pappa mig att lägga ett puzzel.. det gick ju bra och var ju trevligt och kul xD Ätit en del godis har jag även gjort XD huhu mumms... Pappa var iväg och köpte godis och sen när anna hade vart klar hos frissan så åkte hon också och köpte godis så nu är det dubbelt så mkt XD och dubbelt så gått :D mumms 

Vi tre har suttit och kollat på melodifestivalen och jag tycker att Agnes var bäst i kväll! :) Hon gick ju iaf vidare ;P Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller så, har lite bråttom XD ska till tven nu när jag skrivit och kolla på Wallander som redan har börjat xD Men tänkte att jag skulle skriva lite innan XD Och Lovet har ju gått för fort! :O 

Men nu ska jag kicka på¨tv :P Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0