Emelinda

Hejsan! 
Jag mår bra och ska snart gå å sova ;D Ska kolla på Madagaskar 2 ;D 
Är hemma nu iaf och det känns ju ganska skönt :D Fast ska till Vansbro imorgon och vara kvar där tills torsdag tror jag! :)  Idag när jag kom hem till Ludvika så gick jag direkt och pratade med Hillevi på Statoil om hur allt var och så... Så det skulle gå bra att jag är "ledig" och så när jag kom hem så ringde jag till skolan men det var Kristina som svara å då hade karin redan gått hem så jag ska väl ringa dit imorgon igen! (= Hoppas att hon är där då iaf :P 

Har pratat lite med mamma och det är ju alltid lika trevligt :D och så vart anders så sugen på chockladpudding så han åkte å köpte det sen så åt vi på det och det var väl ganska gått! (= Och så kollade jag på CSI med mamma å anders fast mamma satt å typ sov igenom hela xD Och så fick jag veta att pappa fått något jobb  på abb igen ;D Så GRATTIS till världens bästa pappa <3 Så jag ska väl ringa till han imorgon och höra vad det är för nått XD hihi :D 

Men nu så ska jag göra mig ordning för att sova (= Ska kolla på madagaskar nu snart ;) 

Pusspuss 

Kommentarer
Postat av: Linda

vad söt du är!

2009-02-10 @ 21:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0