Blge idag var dt då^^

Hejsan (= nu har jag tänkt att skriva lite om vad jag har hunnit med idag då ;D Vaknade nästan i tid, bara 10 min försent så det var ju ingen stor fara :P När jag gick ut ur mitt rum och sen när jag gick in igen så märkte jag att det luktade riktigt förjävligt! :O Det var ju då för att jag glömde ta bort min varma oboy som jag hade med mig till fjällberget XD den hade läkt ut i väskan och det stank sp jävla vidrigt! :O så jag ringde till emma och hörde om jag skulle kunna gå på vid statoil och det kunde då jag så klart göra xD 

Och det var  ju en sån trevlig bussresa till blge XD haha när vi kom fram så var klockan typ kvart i 10 :D så då gick vi till ica och skulle födröja tiden xD eftersom det öppnar 10 iaf vad vi trodde XD men när klockan vart 10 och dom hade inte äns öppnat in till kupolen :O då frågade vi en och då sa hon att det öppnar 11 på söndagar :O så då trallade vi till donken och satte oss där för att fördröja tiden ;D tog lite bilder och så XD 

sen så öppnade dom ju vid 11 så då trallade vi in och började kika runt XD trevligt trevligt ;D Under dagen där så köpte jag mig ett paar vita skor :D hihiu Emma köpte lika fast svarta XD 

 

 

Men tack bruden för en rolig dag ;) huhu <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0