Ajajj...

Har as ont i magen, jävla mänsvärk! bläää...
Mobilen funkar as bra tycker jag och jag har lärt mig att skriva sms bättre nu på toutch :D Pratade i telen igår en sväng med emil men det vart inte så länge eftersom jag pluggade till provet som vi skulle ha idag. Somnade typ vid en 12.. hade fått ett sms av Emma typ en 30 minuter efter jag somnat så då hade jag tänt lampan men somnade igen för jag kom inte äns ihåg det XD Sen vaknade jag och la märke till att lampan är tänd så då tänkte jag att larmet hade gåt igång på mobilen och att det var dags att gå upp men jag hade ju så jävla ont i magen.. så jag gick upp till pappa och säga till han att jag blir hemma så han skulle sjukanmäla mig^^ När jag hade kikat in i hans rum och sagt det så kolade jag på köksklockan och undra om den hade stannat för den var baar 3! så aa, sen så gick jag ner å skrev ett sms till madde och sa att jag skulle bli kvar hemma för jag hade så jävla ont i magen! när jag skickade iväg smset så kollade jag nogare på klockan å la märke till att klockan var 3! :O så köksklockan hade inte stannat.. gud xD går å väcker pappa på det där sättet vi den där tiden XD 

Men jag la mig och försökte somna om men det gick inte så bra, somnade men vaknade någon timme senare och så var det hela natten! Sen så kom pappa å väckte mig fast jag typ var vaken för jag skulle åka med han in till stan för jag skulle hem till mamma (= Å farmor å farfar var med eftersom det är torsdag idag och det betyder att det är deras handlingsdag med pappa xD 

Min farfar :D


Å så min söta farmor :D


Farfar vart nog lite imponerad på min mobil XD han om någon skulle ha stort behov om att ha en ;) fast det måste ju vara en tele då med stora knappar XD han är ju så mkt ute i skogen å så, så det skulle ju vara säkrare för han om han hade en :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0