Duktiga jag! ;)

Jag ska försöka sova i lägenheten själv i natt! Undra hur mkt sömn jag kommer få :O ojj ojj! det visar sig allt ;) hihi bara jag somnar så kommer det nog gå bra =D Har precis gjort mig lite kvällsmat som jag käkat^^ vart gröt ;) mumms älskar det, havregrynsgröt med äppelmos på =D smack <3 Ska försöka bli duktig på att äta! Är för slö och inte hungrig på mornarna men ska försöka ändra på det och käka gröt när jag gått upp ;) får se hur länge det håller? Och även käka gröt på kvällarna när jag är för slö för att fixa ordning mat XD

Men det ska det bli ändring på ;)

Mamma har vart på besök och vart sällskap! eftersom jag är själv! usch.. huhu Men det går nog bra ;) ska lägga mig på spik mattan så somnar jag nog på stubben ;) Bara jag som somnar när jag ligger på en spik matta? Tycker det är så riktigt skönt och avslappnande och ett stort + är ju att man blir varm i hela kroppen =D


Gammal bild Sommaren 2007.... <3
Jag till vänster och Johanna till höger :D

Men nu så ska jag sova för att orka upp kl 6.00 imorgon ;) duscha och fixa som sagt! Sen så ska jag försöka gå till Emma som är på körskolan i tid ;) så slipper hon gå den "långa" vägen själv XD haha så snäll jag är (A) bara jag inte är för trött så man säga XD

God natt <3

Kommentarer
Postat av: nadja

aldrig legat på en spik matta :o

2009-12-08 @ 13:12:28
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha nämen vilket sammanträffande tittade på dom bilderna för nån dag sen :D mkt mys med minnen :) <3

kommer ihåg den arga anden som var med XD

2009-12-08 @ 19:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0