Dagens inköp ;)

Vart efter jobbet när jag strosade runt i de andra butikerna som har öppet lite längre ;) så kom hem med ett par örhängen^^ Har ett par lika men nu köpte jag ju ett par i guld ;) hihi as snygga ;) Var länge sen jag shoppa löss med Emma :O shit känns som år sen!




Såå jaa!


Är jag den enda som inte har köpt någon julklapp? inte en enda! känner mig sent ute :O och det är inte långt kvar tills jul^^ och har inte en aning om vad jag ska köpa till någon "/ illa!

Men nu så ska jag nog typ gå och sova ;) eller iaf lägga mig i sängen och plugga lite? om jag inte somnar som sagt! är ju så duktig på att somna med boken över huvudet ;)

God natt alla =D

Kommentarer
Postat av: tina

hahha känner igen mig i det att man somnar med böckerna över huvudet när man pluggar. ;D

2009-12-06 @ 10:58:34
URL: http://lipsticklife.blogg.se/
Postat av: amelie

heej :D



fina örhängen :) jag har börjat idag med julklapparna haha .. köpte två paket lego och ett trätåg, till kusinerna :D

2009-12-06 @ 20:42:07
URL: http://ameliesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0